Աննա Ամիրխանյան
ՄՌԿ մասնագետ, Karcher LLC
Մերօրյա աշխարհում ընկերությունները մշտապես ենթարկվում են մրցունակ լինելու ճնշմանը: Ընկերությունների մի մասը փորձում է վարձել տաղանդներ` հանդես գալով գայթակղիչ առաջարկներով կամ բացը լրացնելու համար ԱԲ գործիքներ օգտագործելով, իսկ մյուս մասը փորձում է կատարող աշխատակցին դարձնել արժեքաստեղծ:
Իսկ ինչ, եթե ասեմ, որ իրականում կհաղթեն այն ընկերությունները, որոնք առանց աշխատակցին կորցնելու վախի, իրենց իսկ ունեցած տաղանդների ներուժը բացահատելով և սովորեցնելով կունենան արժեքաստեղծ աշխատակից. կատարողից արժեքաստեղծի անցումը պարզապես մասնագիտական աճ չէ, այլ նաև աշխատակից-կազմակերպություն հարաբերության հիմքային վերաիմաստավորումն է:
Երկարաժամկետ հաջողության հասնելու համար կայուն մոտեցում է համարվում աշխատակիցներին բարձրարժեք ներդրողներ դարձնելը:
Արժեք է ոչ միայն հմտությունն ու արդյունավետությունը, այլ նաև պատկանելիության խորը ընկալումը, ուժեղ մշակույթը, խնդիրների լուծման մեջ ներգրավվածությունը և հաջողության նկատմամբ իրական նվիրվածության համակցությունը:
Իմ աշխատանքում այս խնդիրը լուծելու համար ես ուսումնասիրեցի ոչ միայն բիզնեսի ռազմավարությունը և նպատակները, այլ նաև փոփոխությունների կառավարման հոգեբանությունը. կատարողի մտածելակերպի համաձայն առաջադրանքների կատարումն ավելի կարևոր է, քան արժեքների ստեղծումը:
Ներկայացնեմ կիրառած քայլերից երկուսը՝
Կարիերայի քարտեզը պետք է համապատասխանի և՛ բիզնեսի նպատակներին և՛ անձնական ձգտումներին: Աշխատակիցները, կայացնելով որոշումներ, ոչ միայն լինելու են ներգրավված` ունենալով սեփականության զգացում, այլև նվազելու է դիմադրությունը և բարձրանալու է ոգեշնչվածությունը:
Կատարելով նմանատիպ ներդրում` կազմակերպությունները ոչ միայն բարելավում են իրենց եկամուտը, այլ նաև ստեղծում են առավել գոհացուցիչ աշխատանքային փորձ, ապահովում են թիմի անդամների ու ընկերության նախագծերի աճը՝ խթանելով բարդացող բիզնես աշխարհում կայուն մրցակցությանը: Հիշե՛ք, ցանկացած արժեքաստեղծ աշխատակից սկսել է որպես կատարող աշխատակցից:
Այստեղ հարցն այն չէ, թե ձեր աշխատակիցները բացառիկ արժեքներ ստեղծելու ներուժ ունեն, թե՞ ոչ, այլ այն, թե որքանով է ձեր կազմակերպությունն օգնում վերջիններիս բացահայտել այդ ներուժը: Պատրա՞ստ եք բացահայտել ձեր թիմի ներուժը:
Share this article on your social media platform!